• Fase 1. Aanmelding

  • Procesregie: acties procesregisseur

    1. Vraag van klant komt binnen.
    2. Check basiszorg en veiligheid: (acute) onveiligheid en/of onvoldoende basiszorg? Ga naar ‘Aanvullende acties bij onveiligheid’ en start altijd 1Gezin1Plan1Regisseur.
    3. Ga door naar fase 2.

    Casusregie: acties casusregisseur

    1. Vraag van klant komt binnen.
    2. Indien de klant een maatwerkvoorziening nodig heeft, wordt de klant toegeleid naar het lokaal team.
    3. Check basiszorg en veiligheid: (acute) onveiligheid en/of onvoldoende basiszorg? Ga naar ‘Aanvullende acties bij onveiligheid’ en start altijd 1Gezin1Plan1Regisseur.
    4. Ga door naar fase 2.

     

  • Toelichting

    • Iedereen die een aanmelding verwerkt, kan 1Gezin1Plan1Regisseur starten. Dat betekent niet per definitie dat je ook de procesregisseur of casusregisseur bent. Dat wordt in onderling overleg bij het startoverleg vastgesteld.
    • Het uitgangspunt is altijd om de zelfregie van de klant te versterken. Hierbij worden de belangen van alle gezinsleden en/of huisgenoten betrokken.